retourneren
Mag ik retourneren? (Herroeppingsrecht)
Retourneren mag natuurlijk ook bij ons. Je hebt na ontvangst van de bestelling 2 weken bedenktermijn. Je mag binnen deze 2 weken afzien van de koop en deze ontbinden.
Hebben wij iets fout gedaan of is het product niet zoals het beloofd was? Dan betalen wij alle verzendkosten!
Wanneer het niet onze schuld is dat je wilt retourneren, dan zijn de verzendkosten voor jou. Je hoeft geen reden op te geven, maar natuurlijk vinden we het fijn als je even contact met ons opneemt wanneer je producten retourneert via het contactformulier of mail naar info@ningo.nl.
Stuur na contact opgenomen te hebben de producten terug naar ons postadres (Tjalk 13B, 2411 NZ Bodegraven).
Vergeet je niet, voor een snelle afhandeling van je retour, je naam en rekeningnummer te vermelden bij de zending.
Je mag gebruik maken van het Herroepingsformulier, maar dat hoeft niet.
Wanneer je ons laat weten dat je afziet van de koop, heb je 14 dagen de tijd om de artikelen aan ons terug te zenden. Als je de artikelen per post retourneert ben je op tijd als je de artikelen binnen 14 dagen opstuurt.
Wij betalen het hele aankoopbedrag terug op je bankrekening. Wij doen dit meestal binnen 48 uur, maar uiterlijk binnen 14 dagen, na ontvangst van de producten. Wij mogen wachten met terugbetaling totdat we de producten daadwerkelijk hebben ontvangen. Wij betalen ook de eventuele verzendkosten aan je terug wanneer je alle producten uit je bestelling retourneert.
Je bent alleen voor de waardevermindering van de producten aansprakelijk die het gevolg is van het uitproberen van de producten dat verder gaat dan nodig is om de kenmerken, werking en aard van de producten te ervaren.
Garantie
Heb ik garantie?
Onze tweedehands producten zouden top moeten zijn. Wanneer je niet tevreden bent kan je je aankoop retourneren.
We geven 2 maanden garantie op de werking van alle producten. Is er iets mis met onze producten? Neem snel contact met ons op en wij lossen het voor je op!
Uiteraard is ook de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen, dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Hoe geef ik een klacht door?
Wanneer je een klacht hebt over onze producten of over onze service, dan kun je contact met ons opnemen per email of via het contactformulier. Je ontvangt geen ontvangstbevestiging, maar we zullen binnen 7 dagen reageren.
Bedrijfsgegevens
NinGo
KVK nummer: 84752122
Bankrekeningnummer: DE65 1001 1001 2275 8097 34
Tjalk 13B (geen bezoekadres)
2411 NZ Bodegraven